Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

18.4.10

Tarzan 1 i 2

Tarzan

Sinkro crtići


http://www.fileserve.com/file/k42dBJm


Tarzan 2



http://www.fileserve.com/file/KSnkEq2


Za Download koristite besplatni software JDownloader

29 comments:

  1. nesto nije u redu sa sestim djelom,aj provjeri do cega je,inace pohvale

    ReplyDelete
  2. u prvom djelu nesto nije u redu sa 6 i 7 djelom,

    ReplyDelete
  3. Da skinuo sam i nevalja.Sutra ce bit novi linkovi.Javim kad uploadam

    ReplyDelete
  4. Novi linkovi od prvog dijela postavljeni!!!!
    Rapidshare uskoro

    ReplyDelete
  5. ma kralj si,HVALA VELIKA,

    ReplyDelete
  6. RS Linkovi za prvi dio postavljeni

    ReplyDelete
  7. Svaka čast!!! PUNO HVALA!!! Imaš li možda Doru istražuje?

    ReplyDelete
  8. password panonskimornar je neispravan

    ReplyDelete
  9. Dobar je pass,ak nejde na copy i paste probaj rucno upisat

    ReplyDelete
  10. ! CRC failed in the encrypted file Tarzan.avi (wrong password ?)


    ma kucao sam "100" puta

    ali ,buduci da sam prva dva ili tri filea skidao sa rapida a ostale sa hotfile i filefactory ,nisam siguran ima li to kakve veze,mada mislimda nema!

    ReplyDelete
  11. skinuo sam ponovo prva dva dijela (gdje su arhive sa passwordom) i sve OK.
    Pozdrav,hvala

    Zoran

    ReplyDelete
  12. može svaki od crtića u jednom linku,pls,jer mi se ne da skiati ko zna koliko .rar-ova....

    ReplyDelete
  13. da to bi bilo dobro recimo ja nisam registrirana na rapidu i sličnima predugo je čekanje -.-

    ReplyDelete
  14. Nemojte je kopipejstati lozinku jer ima u nastavku dva razmaka, oku nevidljiva. Ili je kopipejstajte a onda dvije zadnje točkice izbrišite.

    ReplyDelete
  15. jesu to sve epizide na 1. i 2. dvd

    ReplyDelete
  16. Nije to serijal,to su dva dugometrazna crtica

    ReplyDelete
  17. a zaš oni govore 6. dio

    ReplyDelete
  18. To su bili linkovi za skidanje na rapidshare-u pa je bilo po 8 zipanih linkova,sad toga vise nema jer je jedan fileserve link!

    ReplyDelete
  19. tarzan 2 mi ne radi a snimio sam ga na DVD a tarzan 1 radi

    ReplyDelete
  20. jesu li to disnijevi crtići?
    hvala

    ReplyDelete
  21. poštovani gogi,svaka vam čast na crtićima i općenito na ovom programu moje djete je jako sretno,skinula sam 20 crtićov i sve je super,e sad počinje problem menjala sam dvaputa windowse i sada mi neće nikako jdownoaldera instalirati,el postoji kod mene kakav problem i u windowsima el ima nešto drugo da se napravi......molim t pomozi,hvala.veliki pozdrav

    ReplyDelete
  22. aaaaaaaaaa zašto mi neće safe linking i avi linkovi. Gogi pls pomoć.

    ReplyDelete
  23. vjerojatno vise ne posjecuje ovaj blog, pa nece ni vidjeti nase komentare :( skidaj sto mozes :)

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe