Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

31.7.10

Ratatatira

Sinkro crtići


http://www.fileserve.com/file/TdSpmPw/Ratatatira.avi


Za Download koristite besplatni software JDownloader
ili Free Rapid Downloader

29 comments:

  1. Kad će RS linkovi???

    ReplyDelete
  2. zasto ja,nakon sto sam ovo skinula,imam samo zvuk,ali ne i sliku

    ReplyDelete
  3. Zato sto ti sigurno fali neki codec.
    Tu imas novi K-Lite Codec Pack pa instaliraj i radit ce:

    ftp://majorgeeks.mirror.internode.on.net/multimedia/K-Lite_Codec_Pack_620_Full.exe

    ReplyDelete
  4. Ekstra!!!
    napokon cijeli filmovi da nisu u partovima da moram skidati...:DD

    ReplyDelete
  5. kad ces staviti ako ces uopste staviti Alvin i vjeverice??

    ReplyDelete
  6. Stavit cu ih kad nadem sinkro.....

    ReplyDelete
  7. Svi su filmovi super kvalitetni, ali "Ratatatira" kod mene nema sinhronizovane sliku i ton. Da li mi mozes reci u cemu je problem? Hvala:)

    ReplyDelete
  8. Imas par komentara prije link za codece.skini ih i radit ce sve

    ReplyDelete
  9. ee! ludilo su crtići! puno hvala! ima li možda onaj moje kućno čudovište iltiga zvrkan, može na eng.?

    ReplyDelete
  10. Dvd Player mi bez problema cita avi format.... ali neke crtice kao npr. ovaj jednostavno nece :0(.... inace stranica je savrsena!!!! PS. da li postoji nacin da prije przenja na dvd provjerim da li ce player prepoznat ili nece crtic,,, do sada sam ih skinula 50-tak samo 3-4 mi nisu valjala.... u potpisu: ZAHVALNA MAMA

    ReplyDelete
  11. Siguran sam da bi puno ljudi koji posjecuju ovaj blog voljelo to znat ukljucujuci i mene pa ako neko ima odgovor bili bi zahvalni da ga podjeli sa nama!!

    ReplyDelete
  12. ZNACI LI TO DA NA SVAKOM DVD-U TAJ CRTIC NECE RADIT ILI SAMO NA MOM?.... AKO GA SKINEM PONOVO POSTOJI LI MOGUCNOST DA RADI?.... ILI DA NE POKUSAVAM :0(

    ReplyDelete
  13. Eto sta ja napravim kad mi nece.
    http://divx-na-dvd.blogspot.com
    To je link sa uputama i programom,kad ja to napravim radi na dvd-u bez problema!!

    ReplyDelete
  14. pokusala sam.... nadala se da sam rijesila problem ... ali bezuspjesno... ima li kakva alternativa....stavim filmic... pojave se plave crtice preko ekrana i to je to

    ReplyDelete
  15. Mislio sam da stvarno nesto ne stima sa crticem pa sam ga skinuo,snimio i dvd ga vrti bez problema.Dakle problem je u tvom dvd-u,mozda ne podrzava tu rezoluciju,stvarno neznam sta drugo.Mozes napravit dvd format ak oces.Evo link za skidanje:
    http://www.filefactory.com/file/b40011e/n/C_X_rar
    Vrlo jednostavan program za napravit dvd i ak se malo vise poigras sa njim ima zgodnih opcija za izradu menia i ostalih stvari.Ja inace stavim po dva crica za jedan dvd i kvaliteta ispadne odlicna.Probaj!

    ReplyDelete
  16. Dvd Player mi bez problema cita avi format.... ali neke crtice kao npr. ovaj jednostavno nece :0(.... inace stranica je savrsena!!!! PS. da li postoji nacin da prije przenja na dvd provjerim da li ce player prepoznat ili nece crtic,,, do sada sam ih skinula 50-tak samo 3-4 mi nisu valjala.... u potpisu: ZAHVALNA MAMA

    evo u cemu je problem mama ako još skidaš s ove stranice..
    kako izlaze novi crtići tako izlaze i novi codeci..
    a tvoj dvd je stari odnosno nema u sebi integriran novi codec
    najlakša ti je opcija da s interneta ili s proizvođaćeve stranice skineš novi firmware za svoj dvd player i napraviš mali update dvd playera..
    taj file koji skineš snimiš na cd ili dvd i jednostavno pustiš s dc ili dvd ili usb a
    i nadogradiš svoj dvd čitać
    javi mi se i napiši model dvd playera i marku koju imaš pa mi pošalji na mail ja ja ću da ti nadjem odgovarajući firmware
    mora da ti napomenem i s novim firmwerom neki crtići ti još uvijek neće raditi...
    sve ovisi koliko ljudi ima isti dvd ko ti i sve ovisi koliko se često izdaju nove verzije firmwara za tvoj dvd player jer se codeci redoviti nadograđuju..
    a gogi jedan malen savjet ako ga želiš primjeniti kada kodiraš filmove..koristi stare codece upravo iz ovih razloga..čitanje s dvd uređaja...
    ja sam ti onaj za premium acc hack
    mail za kontakt
    ivan1984horvat(izbriši@))yahoo.com

    ReplyDelete
  17. U jdownloaderu za RS ne trazi kontrolu za svaki pojedini file. Za fileserve mi to trazi. Zna li tko kak se to moze izbjeci?
    Inace dijelim samo pohvale....Samo tako.

    ReplyDelete
  18. Da to ti je tak,Rs ne trazi a Fs trazi ali zato na Fs mogu postavit cijeli crtic na samo jedan link dok ga na Rs moras podijelit na 5-6 dijelova.
    Nemozes to izbjec osim ako ne platis premium clanstvo!

    ReplyDelete
  19. ovaj film se zove Juhu-hu, jedvo sam ga pronašao pod ovim imenom...

    ReplyDelete
  20. da li je crtac HD ili obican avi format?
    to pitam jer na kompjuteru ne moze da ucita HD format. sta uraditi da bi na kompjuteru mogao da se ocita HD crtac? da li za to treba neki kodek ili neki posebni format?

    ReplyDelete
  21. ili posebni program?

    ReplyDelete
  22. Nisam jos cuo da komp nece ocitat HD osim ako nemas sve codece.Inace crtani je avi format i ak skines i instaliras K-lite codec pack neces imat problema sa nicim

    ReplyDelete
  23. jeli ovaj crtani uklonjen ili meni nešto ne štima? Pokušavala sam ga skidati i prije i sad, neuspješno

    ReplyDelete
  24. Link je ok i skida se bez problema!Probaj jos!

    ReplyDelete
  25. Oće li biti Juhu hu?

    ReplyDelete
  26. ljudi dajte se modernizirajte nabavite si externi hard disk i na njega pičneš što god skineš,nema prženja cd-a ni zezancije,eventualno ako moraš konvertirat u neki drugi format a to sve na pc-u napraviš zatim u dvb-t reciver ili lcd sa usb ulazom i to je to,trošak maksimalno 200kn novi 100-150kn polovni externi hdd. strašna stvar!

    ReplyDelete
  27. oče bit kakvih novijih crtića,vidim da nisi več dugo ništa stavljao?poz...

    ReplyDelete
  28. Hі, Neat post. There's an issue along with үour website in internet explorеr, could test thіs?
    IE still is the market leader and a large pօrtіon of folkѕ will pass over your greɑt writing beсaսse of this
    problem.

    my ԝeb page fencing company west springfield

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe