Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

14.8.10

Balto 1,2 i 3

Sinkro crtići


http://www.fileserve.com/file/AeWPKTA/Balto.avi






Sinkro crtići


http://www.fileserve.com/file/33RBNWa/Balto 2 - Wolf Quest.avi






Sinkro crtići


http://www.fileserve.com/file/JX7cGeb/Balto 3 Krila promjene.avi


Za Download koristite besplatni software JDownloader
ili Free Rapid Downloader

26 comments:

  1. skidam baltu 1 pomocu jdownloadera,al nece ga skidat kaze dodatak zastario,a bas sam mu se obradovala radi djece.pomagaj molim tee

    ReplyDelete
  2. Ma dobar je balto samo ponekad nece odma ocitat pa moras vise puta probat

    ReplyDelete
  3. e jel ja trebam imat onaj rapid pro za skidat

    ReplyDelete
  4. Netreba ti nikakav premium za skidanje,samo procitaj upute za download.

    ReplyDelete
  5. sorry nisam cito Free Users zanemaruju ovaj korak

    ReplyDelete
  6. Zasto se Balto ne želi učitati? Stalno piše da je link offline! :(

    ReplyDelete
  7. Linkovi su online.Probaj "Resume" ili "Reset"

    ReplyDelete
  8. pozdrav Gogi...skinem balto 1 i nemogu ga pokrenuti,zašto? to mi se desilo i s shrek 3.molim pomoć.

    ReplyDelete
  9. Evo link za codec-e.Skini,instaliraj i sve bu radilo:
    ftp://majorgeeks.mirror.internode.on.net/multimedia/K-Lite_Codec_Pack_660_Full.exe

    ReplyDelete
  10. Registrovao sam se samo da bi mogao zahvaliti Gogiu na svemu. Citao sam mnoge komentare, pitanja i zahtjeve. Moram reci svaka cast na trudu i posvecenosti. "Spasio si nam zivot vjecno smo ti zahvalni"

    ReplyDelete
  11. Зар стварно има синкронизирано???

    ReplyDelete
  12. superrrrrrrrrr
    :)))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  13. Velika ti hvala na uloženom vremenu, strpljenju i trudu.

    ReplyDelete
  14. e dodaš legenda o bijelom očnjaku pliz

    ReplyDelete
  15. kada piše da je izbrisan ova slika od crtiča da li mogu skidati ili do toga više ne mogu. ti su crtići na tvojeoj staroj stranici. budeš li ih stavljao ponovno na novu ili prošo voz

    ReplyDelete
  16. Sve dok linkovi rade mozes skidat nevezano sto slika nema!

    ReplyDelete
  17. e dodaš legenda o bijelom očnjaku pliz molim te i ja ko jopa

    ReplyDelete
  18. pokusavam da nadem rio sinkronizirano i nemogu nac,ti si mi jedina nada da postavis rio evo ti slika kako izgleda crtani http://the-movie-vault.com/wp-content/uploads/Rio2011Poster.jpg
    ali ti postavi sinkronizirano puno ckeam i dugo trazim taj crtani hvala ti unaprijed i i i jel moze onaj tangled sinkroniziran mislim da bi ipak trebo da bude na ovoj tvojoj stranici jel tako :) i sa rio crtanim plizzz pozuri neda mi se cekat previse..pozuri hvala...

    ReplyDelete
  19. I ja hocu rio :)

    ReplyDelete
  20. Izvrsna stranica Gogi. Trebalo je uložiti puno vremena i truda. Hvala!

    ReplyDelete
  21. stavio sam skidat balto 1 i stalo mi je na 374/685 MB.sta da radim???

    ReplyDelete
  22. pliz pomozi. htjela sam skinut balto 2 i pise mi invalid file

    ReplyDelete
  23. i nemogu skinut JDownloader

    ReplyDelete
  24. Bok Gogi, jel moguće naručiti crtiće snimljene na DVD od tebe?

    ReplyDelete
  25. balto2 link je offline

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe