Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

14.8.10

Yu-Gi-Oh

Yu-Gi-Oh The Movie



Sinkro crtići 

http://www.fileserve.com/file/VKuYCvw/Yu-gi Oh Film.avi 


YU-GI-OH DVD 1
Sinkro crtići

http://www.fileserve.com/file/NJ9fVhA/YU-GI-OH DVD 1.avi



YU-GI-OH DVD 2
Sinkro crtići 

http://www.fileserve.com/file/hcZpAaH/YU-GI-OH DVD 2.avi


YU-GI-OH DVD 3
Sinkro crtići 

http://www.fileserve.com/file/pCr9EB5/YU-GI-OH DVD 3.avi


YU-GI-OH DVD 4
Sinkro crtići

http://www.fileserve.com/file/GJQHktE/YU-GI-OH DVD 4.avi


YU-GI-OH DVD 5


Sinkro crtići

http://www.fileserve.com/file/YPKecK7/YU-GI-OH DVD 5.avi


YU-GI-OH DVD 6 

Sinkro crtići

http://www.fileserve.com/file/6et5RKS/YU-GI-OH DVD 6.avi


Za Download koristite besplatni software JDownloader
ili Free Rapid Downloader

89 comments:

  1. Jesu li ovo od prve epizode

    ReplyDelete
  2. Pojma nemam.Mislim da je,ovo bi trebala bit 1. sezona

    ReplyDelete
  3. Gogi dali znas dali ce biti sezona pokemona , onih koji su bili na tv-u , imam ih neke snimljene ali vrlo malo , dijeca se bas zagrijala za njih.
    I imam 5 kazeta digimona , pa me zanima dali znas mozda neki program , ako ih play-am na kompu da ih snimim a da nisu preveliki , a ne ni pre lose kvalitete ?

    ReplyDelete
  4. Za sad nista od pokemona,s vremenom ce bit al za sad ovo sta ima.
    Najbolji program za snimanje iz kazeta ti je Pinacle Studio.Pokusaj ga pronac i sigurno ces bit zadovoljan

    ReplyDelete
  5. hoće li biti tu yugioh gx?

    ReplyDelete
  6. nešto od yu gi oh gx-a?

    ReplyDelete
  7. šteta,baš mi se gleda Yu-Gi-Oh GX

    ReplyDelete
  8. Svi savršeno rade!
    Hvala!

    ReplyDelete
  9. http://www.fileserve.com/file/pnZyJ8H


    Evo ako neko hoce skidat yu gi oh gx 1 sezona kompletna
    al je torrent

    ReplyDelete
  10. pitanje kako mi ovaj rapidshare neće da očita veličinu piše mi File size not found Error koristim ovaj novi 0.85 rapidshare i tako za svaki crtani

    ReplyDelete
  11. pitanje meni neće očitati veličinu nekog crtanog filma,piše mi file size not found koristim 0.85 alpha rapidshare i neće mi ni jedan crtani očitat molim pomoć

    ReplyDelete
  12. Definitivno predite na JDownloader,procitajte upute na vrhu bloga i necete imati ovakvih problema!!

    ReplyDelete
  13. ima li digimona?i ak ne...hoće li ih bit?to je isto super crtić :)

    ReplyDelete
  14. bok ...skinul sam klincu yu gi film ali nekaj mi nestima sa zvukom moze neki savjet
    e i fala na svim ostalim crticima :))

    ReplyDelete
  15. Probaj skinut i instalirat k-lite codec pack,pomoci ce sigurno!

    ReplyDelete
  16. thenx za odgovor...ma mali mi je ispilil mozak pa sam zblokal...stavil sam k-lite i pojavil se zvuk koji je donio i mir u kucu :)
    pozdrav

    ReplyDelete
  17. @Dalibor
    ječi yu gi oh gx s1
    sinkronizirana ili je na eng?

    ReplyDelete
  18. Dalibor hvala na torrentu...crtići su odlični a brzina je vrhunska...:D

    ReplyDelete
  19. ima li neko yu-gi-oh gx 1 sezonu da nemoram nis placat za skidanje

    ReplyDelete
  20. http://www.fileserve.com/file/pnZyJ8H
    evo ti gx torrent hr sinh

    ReplyDelete
  21. kako se skida preko tog torenta moze li mi neko objasniti sta trebam sa tim url sto je dalibor zaljepio i gdje sa njim???

    ReplyDelete
  22. GDJE SE MOGU SKIDATI YUGIOH GX EPIZODE NA HRVATSKOM I KAKO AKO NEKO ZNA NEKA NAPISE
    HVALA UNAPRIJED

    ReplyDelete
  23. Skinuo sam taj gx torrent i kad ga Extract-ujem pojavise neki bijeli papiric ako znate na sta mislim i sta onda dalje sa tim....AKO NEKO ZNA NEKA MI KAZE???????

    ReplyDelete
  24. e gogi kat ce magmind i smamy na putu oko svijeta

    ReplyDelete
  25. Jedno je sigurno:BIT CE! Kad,neznam!

    ReplyDelete
  26. To je treća sezona.
    Imate li možda 4?

    ReplyDelete
  27. yu gi oh GX , molim te gogi ako to mozes nabavit , a ovu su ta 4 dvd-a ................ http://bs.wikipedia.org/wiki/Yu-Gi-Oh!_GX_DVD_izdanja

    ReplyDelete
  28. dalibore jel ima yugioh gx sezona 2. ak ima molim te stavi..... :P

    ReplyDelete
  29. e jel možes staviti dragon ball z episode plizz treba mi. :D

    ReplyDelete
  30. imate dragon ball z epizode na http://www.dbz-media.nl/en/main.php?page=media2 ali je na engleskom

    ReplyDelete
  31. pa da a oni traže sinkro dragon ball z

    ReplyDelete
  32. jel ima ko drugu sezonu yu gi oh gx? skino sam prvu i odlično je.

    ReplyDelete
  33. ajde molin vas link od yugioh 5ds sa prijevodom

    ReplyDelete
  34. mozete li mi,molim vas, reci gdje mogu skinuti prvu,ali bas prvu sezonu yu gi oh...???

    ReplyDelete
  35. aj ljudi molim vas dajte mi prvu sezonu yu-gi-oh
    one prve epizode sinkronizirane,mora netko imat :))

    ReplyDelete
  36. Ja imam prvu sezonu yugioh gx na hrvatskom i drugu na srpskom i imam 5D's prve dvije sezone na srpskom, i imam nesto od onog prvog yugioh-a gdje je bio yugi nesto na hrvatskom, nesto na srpskom...
    Ako ima gdje treca sezona gx na hrvatskom neka neko postavi molim vas.I imam Yugioh gx cestvrtu sezonu na japanskom sa engleskim prevodom...Nije prevedena cetvrta sezona jer se smatra da je pre nasilna...

    ReplyDelete
  37. LJUDI JELI KO POKUŠA SKIDAT 5DS NA SRPSKOM,MENI NEĆE 11.,13.,14. ...EPIZODA

    ReplyDelete
  38. JELI OVI IKOJI DVD IMA OD 5DS-a

    ReplyDelete
  39. Evo ti orve dvije sezone yugioh 5d's ja sam postavio na ovom postu ali samo fale dvije epizode 26 iz prve sezone i 30 iz druge sezone
    http://piksla.com/sinhronizovani-crtani-filmovi/yugioh-5d's/
    Da li neko ima ba trecu sezonu yugioh gx na hrvetskom vec sam pitao prije 4 posta.

    ReplyDelete
  40. jel mi netko moze dat link za yugi oh film(sinkro) moze i torrent...jer mi ovdje dodje do 300 mb i stane...

    ReplyDelete
  41. e moze mi neko pls dat link od druge sezone yugooh gx-a.

    ReplyDelete
  42. nece mi pocet skidat ovaj yo gi oh gx pa ako mi neko nekako drugacije moze dat ili uploadat ili sendat

    ReplyDelete
  43. To imam sve tri sezone YU-GI-OH GX na hrvatskom (jos samo da hoce i cetvrtu sezonu da prevedu) i obicnog YU-GI-OH gdje je Yugi i Kaiba imam i tu sve epizode na hrvatskom ( one koje su prevedene...sve dok se ne zavrsi Kaibin turnir)
    I prve dvije sezone YU.GI-OH 5D's na srpskom....
    JESAM SRETAN NARODE, NEMA SRETNIJEG OD MENE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. javi mi se na mail majstoric17@gmail.com u svezi druge sezone yugioha. Fale nam četiri epizode.

      Delete
  44. mozes mi nekako dat te sezone pls

    ReplyDelete
  45. kako da ti ih dam???

    ReplyDelete
  46. ee jel moš stavit linkove za sve pirate sa kariba filmove traži mi jedan frend koji nea interenet pa plizz bio bih ti jako zahvalan

    ReplyDelete
  47. sta da uploadujem je li???

    ReplyDelete
  48. je li bolan sta da uploadujem, koju sezonu koji Yugioh ccc de odgovori, ako ne odgovoris za 30 min necu nista postaviti na internet....

    ReplyDelete
    Replies
    1. uploadaj ovo:
      1.) yugi i kaiba protiv lumisa i umbre 3.dio
      2.) yugi i kaiba protiv lumisa i umbre 4.dio
      3.) prijatelji do kraja 1.dio
      4.) prijatelji do kraja 2.dio.

      Delete
  49. yugioh gx 1 i 2 sezona molim!?

    ReplyDelete
  50. molim te bi mogao objaviti i 1,2,3 sezonu Yu-gi-oh.(ono s kaibom,pegazon...)

    ReplyDelete
  51. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  52. daj stavite 2 3 link ljudi

    ReplyDelete
  53. dalibor opce ti ne rad iprva sezona gx-a

    ReplyDelete
  54. eeeeeeeee
    imal yu-gi-oh animirani film

    ReplyDelete
  55. gogi daj jos nastavak od ovoga.......hvala unaprijed

    ReplyDelete
  56. yu gi oh gx je glup i svi ste vi koji ga gldedate glupi, "glupi"!!!!!

    ReplyDelete
  57. može yugioh gx na hr nesto sto nije torrent jer nema seedersa

    ReplyDelete
  58. a jel možete prebaciti ove dvd-e na novu lokaciju da ih možemo skidat, ovdje linkovi ne rade , ajd pls

    ReplyDelete
  59. YO-GI-OH neće skida

    ReplyDelete
  60. jel imaš drugu sezonu yugioh-a što je izlazila na kioscima.
    http://yu-gi-ohsinkro.blog.hr/
    Mi hoćemo postaviti cijelu na net. Moja ekipa i ja al nam fale četiri epizode. Ako ih imaš pošalji mi na majstoric17@gmail.com

    ReplyDelete
  61. http://yu-gi-ohsinkro.blog.hr/

    ReplyDelete
  62. Mi planiramo objaviti cijelu prvu i drugu sezonu yugioha al nam fale četiri epizode druge sezone koje su izašle na DVD 5. Ako ih imaš uploadaj ih slobodno ili mi pošalji na majstoric17@gmail.com.
    U blogu sve pojašnjeno.
    http://yu-gi-ohsinkro.blog.hr/

    ReplyDelete
  63. može netko uploadat Yugioh 1.,2 i 3.sezonu a i film na hrvatskom,može i na torrent da se uploada,molim vas!!!!!

    ReplyDelete
  64. može netko uploadat Yugioh 1.,2 i 3.sezonu a i film na hrvatskom,može i na torrent da se uploada,molim vas!!!!!

    ReplyDelete
  65. ako netko ima na hrvatskom neka stavi na torrent yugioh 1.,2,3. Sezonu i film!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://crtaniraj.at.ua/index/yu_gi_oh_sinkronizirano_hrvatski_i_srpski/0-10
      Tu su 1.2.3. sezona na hrvatskome a 4. na srpskom i 5. hrv sub ... ZNAŠ LI GDJE IMA SEZONA 4 I 5 OD YUGIJA NA HRVATSKOM ??

      Delete
  66. mrtvi linkovi... novi upload, torrenti? hvalaaa!

    ReplyDelete
  67. ZNA LI NETKO GDJE IMA SEZONA 4 I 5. YUGIJA NA HRVATSKOME JEZIKU MOLIM VAS LINK ILI NAZIV STRANICE

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://crtaniraj.at.ua/index/yu_gi_oh_sinkronizirano_hrvatski_i_srpski/0-10

      Delete
  68. Fali mi 57. epizoda, tačnije S02E31 od Yugioh 5d's na srpskom. Ako ko ima molim vas da mi pošalje. Na sajtovima kao što je Anime Srbija i Gledaj Crtaće je uplodovona stara epizoda.

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe