Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

18.9.10

Barbie na labuđem jezeru

Sinkro crtići

http://www.fileserve.com/file/ec5mXvB/Barbie na labuđem jezeru.avi


Za Download koristite besplatni software JDownloader
ili Free Rapid Downloader

9 comments:

  1. Bok.
    Mislim da link ne valja.
    Izbacuje mi kad pokušam skinuti preko JD-a.
    Ako nije problem da provjeriš linkove i kod ostalih Barbi (...u priči o sireni javlja mi hoster problem, ...u Božićnoj priči disconnect, ...u krcko orašćiću i ...u labuđem jezeru isto ne funkcionira).
    Hvala unaprijed.
    BTW... Blog je prva liga!!!
    Hvala,
    M

    ReplyDelete
  2. Probao sam sve barbie i svi linkovi rade.Ponekad se zna to dogadat kad je FileServe prenatrpan p budi uporan.
    Meni inace uspijeva ako restartam JD. ili ako to ne pomogne onda restartam vezu i proradi.

    ReplyDelete
  3. Hvala.
    Ima li možda nešto od Bipsića?
    Taj crtić sam obožavala kao malena pa eto, ako slučajno naiđeš...
    PUNO PUNO HVALA!
    M

    ReplyDelete
  4. Barbie na labuđem jezeru sam pokušao skinuti nekoliko puta i svaki puta mi ga skine samo do pola ??????? Pomoć !!!

    ReplyDelete
  5. Barbie na labuđem jezeru sam pokušao skinuti nekoliko puta i svaki puta mi ga skine samo do pola ??????? Pomoć !!!

    ReplyDelete
  6. kad bi bilo
    BARBIE MAGIČNI PEGAZ ,
    BARBIE FAIRYTOPIA 3 ČAROLIJA DUGE ,
    BARBIE MARIPOSA ,
    BARBIE DIJAMANTNI DVORAC ,
    BARBIE MARMAID TELE ,
    BARBIE PALČICA

    UNAPRIJED PUNO HVALA !!!!

    ReplyDelete
  7. Ey crtići su super... Stranica je odlična!!!! Moji klinci su oduševljeni... Dali bi mogao staviti još koji Barbi crtani........ Hvala!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. barbieee <3 zakon je crtić

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe