Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

13.9.10

Barbieni Dnevnici

TvRip
Sinkro crtići

http://www.fileserve.com/file/8t3HHnn/Barbieni.Dnevnici.TVRip.avi


Za Download koristite besplatni software JDownloader
ili Free Rapid Downloader

18 comments:

  1. Ovdje jedna mama, i kćer i ja svugdje tražimo crtić gdje je Barbie s jednorogom. Ne znam kako se crtić točno zove, ali imaš li ga možda? :)

    ReplyDelete
  2. "Barbie na labuđem jezeru" Imam,bit ce za koji dan.Pozdrav!

    ReplyDelete
  3. Čarobnjak si, stvarno...

    ReplyDelete
  4. poz
    ja zelim svom bratu skiniti ovaj crtic ali sam preko te stranice vec skido pa nemogu vise mozete li staviti taj crtic na radpidshare ili ja preporucavam megaupload

    ReplyDelete
  5. Evo za mamu i kcer postavljena je Barbie sa jednorogom
    (Barbie na labuđem jezeru)

    ReplyDelete
  6. Da li mozete da postavite crtani Barbieni Dnevnici iz vise dijelova (part1,part2...) isto preko fileserve-a? unaprijed hvala.

    ReplyDelete
  7. svaka cast. fala puno. legenda

    ReplyDelete
  8. Kad bude crtić-Kakoje Gru ukrao mjesec :)

    ReplyDelete
  9. Svaka cast na ovoliko crtića! Car si!!!!

    ReplyDelete
  10. molim vas da stavite rio crtić na hrvatskom jer mi dijete jao taj crtani želi i puno hvala unaprijed

    ReplyDelete
  11. evo i ja da se javim i zahvalim od sveg srca na predivnim crtanima,koje moja djeca rado gledaju...imam ih troje i teško je svima ugodit ali vi imate za svakoga ponešto i zato sam vam od srca zahvalna.............
    sretna mama

    ReplyDelete
  12. moje curke zahvlajuju. Car si!

    ReplyDelete
  13. puno hvala na supić crtićima

    ReplyDelete
  14. a ima i barbie i dijamantni dvorac, isto joj je sestra jednorog ;)

    ReplyDelete
  15. pozz...gogi... kako da skinem ovaj crtić preko fserve managera?obično bi linkove označila, odmah bi mi se pojavia pravokutnik s fserve managerom..sad toga više nema šalje me na njihovu stranicu i javlja grešku?pomoć......

    ReplyDelete
  16. Ni ovaj link ne radi, dosta linkova na stranici ne radi, JDownloader mi napiše 100% offline (not availble) !!!
    Što se dešava sa stranicom Gogi ???

    ReplyDelete
  17. Može li Barbie u modnoj bajci plsss

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe