Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

23.10.10

Kako izdresirati zmaja

Blu-Ray Rip

48 comments:

  1. Gogi najbolji si!E kad ćeš staviti link od Shrek Uvijek i zauvijek tj.Shrek 4?

    ReplyDelete
  2. Neznam kad al cim se pojavi bit ce postavljen!

    ReplyDelete
  3. Super!A Polar Expres?Ili možda Stuart Mali 1,2 i 3?

    ReplyDelete
  4. Za sada nista od Polar Expres a Stuart Mali je tu vec odavno samo sto ga do sad nije bilo na popisu

    ReplyDelete
  5. Ovaj je za sada plafon!! Svaka čast!

    ReplyDelete
  6. Gogi,a jel ti imaš Face?

    ReplyDelete
  7. Ti si najbolji gogi ! :D

    ReplyDelete
  8. Ma morao bih malo porazgovarati s tobom.Mislim,ako ti ne smeta...

    ReplyDelete
  9. Gogi svaka cast, samo tako nastavi. Ovo je extra.

    ReplyDelete
  10. Svaka cast gogi.
    Tj. moja djeca ti zahvaljuju

    ReplyDelete
  11. kaže dodatak zastario

    ReplyDelete
  12. ¨¸¸¸¸¸¸¸¸¨

    ReplyDelete
  13. Neznam o cemu ti to.Radi normalno!!

    ReplyDelete
  14. Gogi,Shrek 4 i Toy Story 3.Kada?

    ReplyDelete
  15. Jel su svi crtići besplatni ili?

    ReplyDelete
  16. gogi ti si car.kada dođe u videoteke jel bi mogo stavit crtić duga ili kako je gru ukrao mjesec???
    pliz one love
    usput svaki put kad skidam zmaja zaštka mi na 1.17 gb i to je nedovršeni file i daj ga pliz zamjeni i postavi u formatu AVI ako može a ne PART DA NEMORAM CONVERTAT evo još jedno ga probavam skinut.redovito posječujem tvoju stranicu i da nema tebe mislim da hrvati nebi skidali sa sinkronizacijom SAMO TAKO NASTAVI KRALJU HVALA TI ZA SVE

    ReplyDelete
  17. SVE OK SKINUO SE U AVI-U(DIVX,HVALA TI ZA ZMAJA)
    PLIZ POTRAŽI DUGU A GRUA KAD DOĐE

    ReplyDelete
  18. Planet 51(2009)???Toga nema...Kad će???

    ReplyDelete
  19. Gogi hvala ti ko bratu! Napokon mi je sin zadovoljan ponudom homemade ctića :)

    Ipak, imam pitanjce... nije mi baš sinkroniziran zvuk sa crtićem... da li mogu nešto popraviti ili?

    ReplyDelete
  20. Shrek 4,Planet 51,Kako je Gru ukrao mjesec,Priča o igračkama 3,Wallece i Gromit il tak neš...Kad????????????

    ReplyDelete
  21. Animanijaci???Jel možeš šta naći?

    ReplyDelete
  22. Sve bu bilo ljudi cim bu dostupno.
    Kaj se tice ovog nepoklapanja zvuka i slike,ziher ti fale codeci
    Skini si novi K-Lite codec pak

    ReplyDelete
  23. e de me kontaktiraj preko necega...ev moje e-mail adrese:hrc.skrbac@gmail.com i hrc.skrbac@hotmial.com

    ReplyDelete
  24. gogi a kolkom imaš godina pitam onako iz fore jel mi se čini da si poprilično iskusan oko kompa

    ReplyDelete
  25. Ja imam 15 a jedini sam u kući od nas 5ero koji zna nešto o kompu (daj pliz postavi dugu jel sam vidio da je došla u videoteke ako ti nije problem uploudat to je hrvatski crtić rerdatelj je joško marušić pliz to tražim več dugo a neda mi se posuđivat jel mi je videoteka daleko)ovo je slika

    ReplyDelete
  26. http://urednik.slobodnadalmacija.hr/Portals/0/images/2010-01-19/Cyber/Duga01.jpg

    ReplyDelete
  27. eeee gogi aj upload Animanijaci to je bar lako al sve sezone...plz...

    ReplyDelete
  28. Imenjače svaka čast!!!
    usput da pitam kad će Alvin i vjeverice?

    ReplyDelete
  29. gogi hvala ti u ime svih roditelja

    ReplyDelete
  30. eii a dali mozes nabavit mjesecevu ratnicu treba mi za sestricnu ??

    ReplyDelete
  31. ja imam problem :) slika sve super i zuvk isto samo sto ne cujem niti jednu rijec koju izgovore ? :) :/

    ReplyDelete
  32. zaboravi sve uredu sa zvukom valjda neka greska na racunalu! :) hvala

    ReplyDelete
  33. Gogi, hvala ti u ime sve djece iz Hrvatske i šire. Ti si predivna osoba. Sve nsjbolje želim Tebi i Tvojoj obitelji.
    Jedna mama, a možda za koju godinu i baka.
    Bit ćeš uvijek u mojim mislima i molitvama. Vraćaš mi vjeru u ljude.

    ReplyDelete
  34. careeeee svaka ti dala!!!!!!!!

    ReplyDelete
  35. DALI MOŽEŠ STAVIT KUNG FU PANDA 2 ?????

    ReplyDelete
  36. Animanijaci molimte moyes to staviti sinkroniyirano nemrem to nigdje nac

    ReplyDelete
  37. kako skinuti ovaj crtic kad nema linkova???

    ReplyDelete
  38. da nema linkaaa!!!!!??

    ReplyDelete
  39. kako skinuti crtič kad nema linka
    možeš li ga ponovo postaviti

    HVALA

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe