Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

23.10.10

Zekoslav Mrkva-1001 Zečja priča

Sinkro crtići

Zaštićeni linkovi-Pročitajte upute za Download

FS 1 Link:
http://safelinking.net/p/fff52a2ae3

Pass za otvaranje linka:gogi


Za Download koristite besplatni software JDownloader

29 comments:

  1. Ej! Super su svi crtići ovdje!imam jednu želju ako može Mala sirena 2 sinkronizirano za hrvatski plizzzz.unaprijed hvala!

    ReplyDelete
  2. Oprosti na smetnji.ali meni niti jedan link nece prihvatiti u JDownloader.i ne znam u cemu grijesim.kada kopiram u 'Add URL' link,pise da ga ne prepoznaje.kod settings>host uopce ne mogu pronaci 'fileserve'

    ReplyDelete
  3. Sigurno nisi updat-ala JDownloader.Ako neznas kako na ovom linku je slika za to:http://i56.tinypic.com/2ni5k5l.jpg
    Pozdrav!!

    ReplyDelete
  4. Gogi molim te pomozi mi . Treba mi šifra za zekoslava mrkvu .

    ReplyDelete
  5. Pise ispod linka:
    "Pass za otvaranje linka:gogi"

    ReplyDelete
  6. e gogi oce bit alpha i omega,sammy na putu oko svijeta,maksimun itd. hvala na ovim crticima stvarno si kralj

    ReplyDelete
  7. čekaj..sa onim programom Jdownloader možeš skidat samo jedan download..ili ??

    ReplyDelete
  8. sve skidam, ali ovaj crtić nikako ne mogu :(
    a ovaj je baš za moju dušu !

    ReplyDelete
  9. Danas nesto ne stima sa fileserve-om pa probaj sutra

    ReplyDelete
  10. Već drugi put ovaj snimim- ima tona NEMA SLIKE! Ostali su mi OK! Help!

    ReplyDelete
  11. Gogi ??? jesi živ ??

    ReplyDelete
  12. hvala Gogi, crtic je super. Extra kvaliteta! A daj mi reci imas li mozda zekoslavne price

    ReplyDelete
  13. Daj gogi, molim te mi odgovori.........u čemu može biti problem ??? Večeras sam treći put skinula zekoslava , i ima tona, nema slike....zašto ???? A ostali su mi crtići ok !

    ReplyDelete
  14. eh da, i kad ga pokušavam pokrenuti, na dnu je nacrtana nota, kao da je pjesma,,,,,,,,,,,,,,a ne film....

    ReplyDelete
  15. Nema problema,dvd ti ne ocitava te codece.
    Probaj ovo napravit:http://divx-na-dvd.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ali nisam ni pržila na cd, ne vidi mi se na kompu!

    ReplyDelete
  17. jupijeeeej jupijej, uspjela sam...!!! Hvala Gogi, ti si legenda !!!

    ReplyDelete
  18. ajme gogi stvarno si legenda.. bogme je ovo jedna lipa kolekcija crtića :)
    super super:)))

    ReplyDelete
  19. hoće bit sofronije

    ReplyDelete
  20. aj kad te svi tlače mogu i ja malo prvo velike pohvale i najveću pusu za sve ove crtiče jel može mali nemo 2 mala sirena2 102 dalmatinca ajde reci da može

    ReplyDelete
  21. Super si za to je trebalo puno truda hvala

    ReplyDelete
  22. Hm...uopce ne vidim link za download zekoslava mrkve...

    ReplyDelete
  23. dosad sam se patio, stvarno si car

    ReplyDelete
  24. Može netko stavit linkove za zekoslava u komentar,hvala unaprijed

    ReplyDelete
  25. e molim te gogi mozes stavit strumpfove 3d (al ne u 3d),kung fu pandu 2 ili neke takve novije crtice pozz

    ReplyDelete
  26. -gogiiii??? zekoslavne price?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. može pomoć sa sigurnosnom lozinkom nakon sto utipkam lozinku gogi.
      Jednostavno neće da je prihvati

      Delete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe