Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

23.10.10

Ljepotica i zvijer

Sinkro crtići

Zaštićeni linkovi-Pročitajte upute za Download

FS 1 Link:
http://safelinking.net/p/01f0f748c5

Pass za otvaranje linka:gogi


Za Download koristite besplatni software JDownloader

37 comments:

  1. hvala ti na ovome, već dugo ga tražim.
    Hvala i na zmaju makar sam ga našel prije par dana.
    Samo tako nastavi.

    ReplyDelete
  2. Može ovaj crtać DVD-R
    Hvala za sve ostalo.

    ReplyDelete
  3. Ne nazalost, pre dugo bi trajalo za cijeli Dvd.
    Skines si "Convert X to Dvd" i napravis Dvd bez problema

    ReplyDelete
  4. Mala rezolucija 592x320 za dobru konverzaciju ..

    ReplyDelete
  5. Jel može i 2 i 3 dio ovog crtića?

    ReplyDelete
  6. Jedva sam do ovog doso!Neznam,bumo vidli

    ReplyDelete
  7. Hvala za ovaj crtić - tražim ga već mjesecima, čak i u dućanima, al nema.... I sad pogledam i.... VEEELIKO HVALA!

    ReplyDelete
  8. Hvala ti na ovome, stvarno! Skidali smo na srpskom jeziku (imam link kome treba), ali to nije to. Ovo je savršeno.

    ReplyDelete
  9. I Ja bih htjela 3 i 3 dio ako može,bila bih zahvalna...

    ReplyDelete
  10. Kao sto sam vec izjavio,jedva sam do ovog doso i neznam dali bude jos!

    ReplyDelete
  11. Nema zvuka kad sam presnimio na cd. Preko dvd playera nema zvuka, probao sam sve opcije, a na kompjuteru ima !?

    ReplyDelete
  12. Tražili godinama po dućanima i niš...Hvala, hvala!!!!

    ReplyDelete
  13. A ocito ti Dvd ne podrzava taj audio format

    Audio
    ID : 1
    Format : MPEG Audio
    Format version : Version 1
    Format profile : Layer 3
    Format_Settings_Mode : Joint stereo
    Codec ID : 55
    Codec ID/Hint : MP3
    Duration : 1h 28mn
    Bit rate mode : Variable
    Bit rate : 119 Kbps
    Channel(s) : 2 channels
    Sampling rate : 48.0 KHz
    Video delay : 192ms
    Stream size : 75.1 MiB (11%)
    Alignment : Split accross interleaves
    Interleave, duration : 24 ms (0.60 video frame)
    Interleave, preload duration : 888 ms
    Writing library : LAME3.98.2

    Evo pa usporedi sa uputama od dvd-a

    ReplyDelete
  14. nema linka među komentarima
    :(((

    ReplyDelete
  15. Link za-Ljepotica i zvijer:
    http://www.fileserve.com/file/YvxRsXE

    ReplyDelete
  16. Hvala!...jel imaš možda Simbada moreplovca, e njega tražim jako dugo!

    ReplyDelete
  17. Skini i instaliraj k-lite codec pack i nis nebu stekalo!!

    ReplyDelete
  18. Hvala veliko,nadam se da će biti i 2. i 3,negde sam videla najavu,srpska sinhronizacija je sa očajnim zvukom.Hoće li biti Mala sirena 2 na hrvatskom?

    ReplyDelete
  19. ''Skini i instaliraj k-lite codec pack i nis nebu stekalo!! ''
    i kako dalje? sorry ak je pitanje glupo, al stvarno ne kužim...

    ReplyDelete
  20. Nis pokreni crtani i nebi smjelo stekat!!

    ReplyDelete
  21. nema ga više.. :( može link ponovno? ;)

    ReplyDelete
  22. Pa nije bas tak,link je OK!
    Probaj ponovo

    ReplyDelete
  23. gogi stvarno si kralj!!
    svaka čast na silnome trudu i nedaj se smesti sa nekim eventualno lošim komentarima (naišao sam na par glupih na nekim crtićima)..
    ljudi, čovjek ovdje radi ogroman posao a nišra ne traži od nas zauzvrat..
    tnx još jednom!!

    ReplyDelete
  24. gogi nece ovaj link http://www.fileserve.com/file/YvxRsXE ..otvori on link ali nece da skine ljepoticu i zver

    ReplyDelete
  25. kad ja sam download ovaj film nije dala mene sve. Dala mene samo 1:10:01. Nema kraj. Jel ja trebam nesto drugo download kao neki codec ili to je sve?

    ReplyDelete
  26. gogi ne moze se skinuti ovaj crtic, antivirusni program ne da.. kaze da je file zarazen necim ?

    ReplyDelete
  27. hvala ti puno! veliki pozdrav!!

    ReplyDelete
  28. Zašto ja ne mogu skinuti crtić :-(?

    ReplyDelete
  29. Gogi sorry ali izgleda da je link offline

    ReplyDelete
  30. nešto ne štima
    safelinkovi se odbacuju

    ReplyDelete
  31. link je offline

    ReplyDelete
  32. hoces li ga opet staviti online?

    ReplyDelete
  33. Mozeli ga ko stavit online,treba mi hitnooo?!

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe