Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

24.1.10

Garfield 1 i 2

Garfield 1

Sinkro crtići


Download:

http://www.fileserve.com/file/xyZgMFN/GF1.avi



Garfield 2


Sinkro crtići


Download:

http://www.fileserve.com/file/geq79W3/GF2.avi

55 comments:

  1. Gogi, skidam Garfield pomoću JDownloadera.U drugom linku rar2 mi je stopirao i napisao OPASNA GREŠKA.Dalje radi normalno,evo skinuo je rar3. Vidjeti ćemo do kraja.POZDRAV I HVALA NA CRTIĆIMA

    ReplyDelete
  2. evo greške su i na 4i5 linku 6 radi normalno

    ReplyDelete
  3. Ako ce bit problema javi da zamjenim drugi dio

    ReplyDelete
  4. Gogi,oprosti ja sam sad shvatila zašto mi piše da je greška.Poslije svakog skinutog linka hotfile traži da se upiše neka riječ,a ja nisam bila prisutna .Sada sam te linkove nanovo pokrenula i sve je u redu.Još jednom sory!!!Cijeli dan visim na ovoj stranici.NAJBOLJI SI

    ReplyDelete
  5. Nema problema,ipak cu ih zamijenit za Fileserve.Od hotfilea nikakve koristi

    ReplyDelete
  6. Novi linkovi postavljeni.Bit ce lakse skidat jedan link nego njih 8

    ReplyDelete
  7. a gdje da nabavim fileserve

    ReplyDelete
  8. eeee kralj si....svaka ti cast

    ReplyDelete
  9. eee s kojim programom da to skinem

    ReplyDelete
  10. Isto ko i sve ostalo,sa JDownloader
    ili Free Rapid Downloader.

    ReplyDelete
  11. meni nece jdownloader jer krene pa ga sam zaustavi!

    ReplyDelete
  12. skida mi se ajde mi reci jeli znas zasto mi nece?
    sta ti koristis?

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. a evo oce ali mi pise da je garfield i 1 i 2 ofine pa mi se skida ledeno doba 3

    ReplyDelete
  15. gogi ja mislim da garfiedi nerade

    ReplyDelete
  16. Evo ja upravo skinuo garfied 1 i 2 sa JDownloader-om i rade normalno.Mozda ne upises slova koja te trazi prije skidanja pa zato nece!

    ReplyDelete
  17. meni i dalje nece a sva sam slova copy!nema veze

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. Meni javlja da je file izbrisan, pa ako može re-upload za Garfield 1

    Hvala :-)

    ReplyDelete
  20. Da,Offline su.novi linkovi stizu

    ReplyDelete
  21. gogi kralj si da znas :DD !

    ReplyDelete
  22. This file was either in breach of a copyright holder or deleted by the uploader. A što ćeš, događa se. Svejedno, hvala na trudu.

    ReplyDelete
  23. da opet su mi linkovi izbrisani.Morat cu ih pocet sakrivat.bit ce novi uskoro

    ReplyDelete
  24. Svaka čast, Gogi, imenjače. Evo, skidam, pa ćemo vidjeti radi li.

    ReplyDelete
  25. Linkovi za-Garfield 1 i 2:
    http://www.fileserve.com/file/CAfVdzn
    http://www.fileserve.com/file/ASSxhEB

    ReplyDelete
  26. Ej Gogi, Molim te stavi tamo za download FreeRapidDownloader

    ReplyDelete
  27. FreeRapidDownloader ne podrzava zasticene linkove pa onda dok ja svim ljudima objasnim sta treba napravit posjedim tak da nis od toga!

    ReplyDelete
  28. mrtvi linkovi za ovaj CRTIC!

    ReplyDelete
  29. kad ces stavit rio i sammy na putu oko svijeta,,hvala!!!

    ReplyDelete
  30. Linkovi rade svaka CAST Gogi evo skidam the movie...

    ReplyDelete
  31. na garfildu 2 mi pise greska neka kod domacina i da sacekam 10 min a skidam preko jdownladera

    ReplyDelete
  32. da li svima ne rade linkovi ili samo meni

    ReplyDelete
  33. gogi zasto mi stalno pise canont download file a skidam preko rapid downloadera

    ReplyDelete
  34. hoster problem wait:...

    j downloader

    ReplyDelete
  35. Nijefan link ne radi!!! :-((

    ReplyDelete
  36. evo i ja sam oba skinuo s jdownl. i kad ih probam pokrenuti (probao sam s više različitih programa bsplayer, windows media pl., quicktime, realplayer, totalvideo player..) javlja mi grešku kod datoteke i ne pokreće ju iako ju uredno očitava kao .avi
    jel netko imao sličnih problema ??

    ReplyDelete
  37. Oba linka ne rade. Usput svaka cast za kolekciju , odlicna je i mala mi je prezadovoljna crtacima. hvala!

    ReplyDelete
  38. hvala stari na crticima neznam sta bi bez tebe svako dobro tebi i tvojima pozdrav iz solina!!!

    ReplyDelete
  39. a daaaj nemogu ni jedan crtić skinit,jer mi piše da je file delited

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni ne radič. Usput zahvala Gogi.

      Delete
  40. kada krenem skidati pise eror file not found ! SRANJE

    ReplyDelete
  41. evo vam linkovi a ovi su kao sto kazem SRANJE http://rapidshare.com/files/448672235/B.136.Gar.unitedwarez.net.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/448672257/B.136.Gar.unitedwarez.net.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/448672507/B.136.Gar.unitedwarez.net.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/448672180/B.136.Gar.unitedwarez.net.part4.rar

    ReplyDelete
  42. hvala anonymous...

    ReplyDelete
  43. anonymous, jel imaš linkove i za Gar. 2?

    ReplyDelete
  44. stavi novi link garfild 1 da bude rapid share

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe