Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

22.1.10

Ledeno doba-Priča o vjeverici


Sinkro crtići


Download:

http://www.fileserve.com/file/YKZbxpg


ILI

http://rapidshare.com/files/341571176/Vjeverica-gogi.part1.rar
http://rapidshare.com/files/341590023/Vjeverica-gogi.part2.rar
http://rapidshare.com/files/341608699/Vjeverica-gogi.part3.rar
http://rapidshare.com/files/341617523/Vjeverica-gogi.part4.rar

Ledeno Doba 2 - Zatopljenje-Download

Ledeno Doba 3-Download


Za Download koristite besplatni software JDownloader

67 comments:

  1. ovo nije ledeno doba jedinica jel tako?? ima li je gdje?

    ReplyDelete
  2. Ne ovo je prica o vjeverici iz ledenog doba.Jedinica nije sinkronizirana na Hrvatski

    ReplyDelete
  3. ZNAS STA JEBEM TI SVE PRESTANI HOSTAT NA RAPIDSHAREU

    ReplyDelete
  4. Nema vise rapidshare,ovo su sve stari linkovi

    ReplyDelete
  5. Nije istina da ne postoji Ledeno doba 1 sinkronizirano na hrvatski jer ga je moj prijatelj gledao na DVD-u i film je sinkroniziran. Glumci su isti tj. ti koji oponašaju životinje Ljubomir Kerekeš, Edo Maajka i Tarik Filipović.

    ReplyDelete
  6. Ok,onda ga ti postavi!!!Nepostoji i gotovo!

    ReplyDelete
  7. Nezahvalnici, čovjek vam postavio crtiće a vi ne znate da to cijenite. Svaka čast Gogi. Hvala ti za ove crtiće.

    ReplyDelete
  8. zašto mi nije sinkronizirano?

    ReplyDelete
  9. Pa zato sto nije!Sad bas da za te dvije,tri rijeci sto progovore treba sinkronizacija,neznam bas!

    ReplyDelete
  10. Ledeno doba 1 postoji sinkroniziran na hrvatski ma koliko god ti govorio da ne postoji!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. majstore ako postoji nabavi ga i podjeli sa nama i ne njajke ovdje više...

    ReplyDelete
  12. Stari svaka čast,ovako nešto još niko nije napravio za nas "obične smrtnike". Sve ludilo stvari na jednom mistu, ma stari triba ti spomenik dignit.

    ReplyDelete
  13. Gle radi sta oces ali takvih uvreda i psovki na ovom blogu prvenstveno namjenjenom djeci nece bit!!

    ReplyDelete
  14. Kao prvo, ja nikada ne započinjem prvi, ali to ne znači da ću ja samo gledati kako me onaj tomo vrijeđa ili bilo tko drugi i onda meni govori da si spomenik "tribam" "dignit" i još mi je rekao da sam kreten. A zašto ja uopće to govorim kad sve piše u komentarima!!!

    ReplyDelete
  15. Pa dobro, ja sam samo rekao istinu o onome da Ledeno doba 1 postoji i da ga je moj prijatelj gledao i u kinu i na svom DVD-u, a onda ste vi svi govorili da to ne postoji sinkronizirano i da bih ga ja trebao nabaviti. Za tog tomu nemam pojma što hoće, samo se odjednom umiješao.

    ReplyDelete
  16. Pozdrav čovječe, blog ti je zakon. Hvala na trudu i sretno dalje. P.S. Ova rasprava je pre-sjajna!!! (kad malo bolje razmislim, čini mi se da nema sinkroniziranog Ledenog doba 1) :)

    ReplyDelete
  17. To svi znamo osim doticnog gospodina!!

    ReplyDelete
  18. kako te nije stvarno sram psovat tako čovjeka i gluposti govorit , ipak se potrudio metit crtiće a ti njemu tu nešto odgovaraš, ako postoji sinkron. onda to ostavi za sebe i ja poštujem gogija jer nije te crtiće metio da se vi možete svađat

    ReplyDelete
  19. Mirjana iz videoteke kaže da su jedine dvije sigurne stvari u životu to da je Brando trebao dobiti Oscar za Goli u sedlu i to da Ledeno doba 1 NIJE sinkroniziran!

    ReplyDelete
  20. Nije istina, lažeš samo da podržiš Gogija, a ti Pobrnšljakić promijeni prezime jer ti zvuči kao neko selo u pripizdini. Kad bih vam samo mogao dokazati, ali ne, vi sve po svome tjerate i tako će ostati, barem pretpostavljam. Ja ne želim to ostaviti za sebe, jer neću odustati dok ne potvrdim da postoji Ledeno doba 1 sinkronizirano. Cherkez, ti si pogriješila videoteku ! ! !

    ReplyDelete
  21. mad aj ti di se prepiri na nekom drugom blogu, ovaj je blog primjenjen za djecu a ne za neke koji su došli se svađat i Gogi super ti je blog, svaka čast :)
    Zašto ne blokiraš tog što stalno piše te gluposti... mislim , ako možeš?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ti si žestoki idiot zato jer se ideš prepirati sa duplo "pametnijim" tj. glupljim od sebe.Umjesto da ga steraš u kurac i da te zaboli kaj priča fkt se ljudi pametni u tri pm xD.Krepavam XD

      Delete
  22. Pa da, ja sam tu nekakvi negativac...., mene treba obrisati za to ! ! ! I to sve samo zato što govorim istinu, a to vam se ne sviđa pa podržavate Gogija ! ! !

    ReplyDelete
  23. Slusaj,pun mi je k...c tih tvojih uvreda i pickaranja po blogu!!Ak ti nesto ne pase pa internet je veliki!
    I da,naso sam jedinicu sinkroniziranu i naravno da ti se necu ispricavat sto si bio u pravu jer te nisam uvrijedio niti sa jednom rijecju dok si ti mene preko nekoliko puta!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si još veći debil xD.Ja sam gledao Ledeno doba 1 sink xD.I prestani srat.A za ove crtiće to bi i mala beba znala postaviti ništa teško ;).Zato klinac odjebi :D.I čestitam hackeru koji ti je maznuo blog tj. koji ti je hackovo blog jer je on jedino pametan čovjek :D.

      Delete
  24. Pa ne moraš mi se ispričavati, nisam to ni rekao da moraš napraviti. Najvažnije mi je, što si ga ipak našao sinkroniziranog, a svi ste govorili da ga nema, pa ipak se ispostavilo da je sinkroniziran, a i iskreno mislio da ćeš ti biti zadnji koji će reći da je Ledeno doba 1 sinkroniziran na hrvatski.

    ReplyDelete
  25. A i uostalom ja sam ti samo rekao da si majmun, ništa drugo.

    ReplyDelete
  26. Ee, Gogi svaka čast na crtićima...i još ti želim zahvaliti za onaj program PocketDivxEncoder jer neki crtići koji prije nisam mogao pokrenuti sad mogu...:D
    Hvala!!!

    ReplyDelete
  27. gogi ti si car!!!svaka ti dala frendić!!

    ReplyDelete
  28. Gogi svaka čast na crtićima! I OSPUT ZA SVE KRETENE POSTOJI LEDENO DOBA 1 SINKRONIZIRAN NA HRVATSKI JER JA GA DOMA IMAn!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. hajde molim vas i preklinjem ako imate jedinicu sinkroniziranu da nekako podijelite sa poštenim svijetom, ja sam obišao sve trgovine u gradu Zagrebu i nigdje nisam našao niti ledeno doba, a niti čudovišta iz ormara sink. na hrvatski, svi dvdi su bili samo sa hrvatskim podnaslovima. žarko sam želio kupiti originale. još uvijek želim.

    ReplyDelete
  30. Je i ja bi volio da to neko podjeli sa nama ali jos uvijek nis od toga!!

    ReplyDelete
  31. Hvala ti Gogi!
    Zahvaljujemo ti moje dete i ja za sve crtane koje si nam podario!

    ReplyDelete
  32. Gogi
    Moji klinci su sretni kao da su vidjeli Djeda Mraza.
    Hvala na svemu i samo naprijed. Ako na neki nacin mozemo pomoci samo pisi.
    L.P
    Sasa

    ReplyDelete
  33. E stari neznam kako da ti zahvalim, ovaj blog mi je obezbjedio puno sati mira u ove zimske dane. Živio. Ante

    ReplyDelete
  34. stari,hvala ti puno,blog ti je mrak...šta da ti kažem moja mala princeza sjedi pored mene i bira,a za birati bome ima,svaka čast,izvrsno....

    ReplyDelete
  35. Ice Age 1 i SHREK 1 nisu sinhronizirani od strane izdavača nego od strane TV kuća koje su ga prikazivale kod nas, bar tako mislim. Zato ih ne možete pronaći u videotekama kao sinhronizirane verzije. Točno je da ne postoje. Na netu ima sinhroniziranih verzija koje su zapravo skinute kao TV rip. Ali sigurno se ne radi o istim glumcima koji su posudili glas.

    ReplyDelete
  36. Ja ću samo ponovit imenjaka!
    Anonymous said...
    E stari neznam kako da ti zahvalim, ovaj blog mi je obezbjedio puno sati mira u ove zimske dane. Živio. Ante

    ReplyDelete
  37. Gogi, vidim da si u jednom od predhodnih komentara napisao da si našao LEDENO DOBA 1. Molio bih te da mi samo kažeš kad će biti postavljen. Unaprijed : PUNO HVALA!!!

    ReplyDelete
  38. Je mislio sam da ce ga postavit jedan nas korisnik al nis od toga.Neznam kad ce bit i dal ce uopce bit!

    ReplyDelete
  39. Kad ces uplodat MEGAUM

    ReplyDelete
  40. mislim da postoji ledeno doba 1 jer ako se ne varam bilo je prikazano na rtl-u SINKRONIZIRANO

    ReplyDelete
  41. Pozdrav Gogi, hvala na silnom trudu kojeg si ulozio na filmovima. Vidio sam u tvom komentaru da si nasao Ledeno Doba 1 sinhroniziran na hrvatski. Mozes li napravit upload ili ako ne, samo poslat link? Hvala unaprijed.

    ReplyDelete
  42. Nisam jos uspio dobit sinkroniziranu jedinicu!

    ReplyDelete
  43. Gdje je Megamind???

    ReplyDelete
  44. Na RTL-u je nedavno prikazano Ledeno doba 2 sinkrinizirano na hrvatski.
    Imam snimljeno i Ledeno doba 1 s HRT2 otprije par godina, ali na engleskom. Što navodi na zaključak da nije sinkronizirano kako Gogi tvrdi.

    ReplyDelete
  45. Ja isto nisam nikad čula da je jedinica sinkronizirana....još sam original kupila i na eng je....

    ReplyDelete
  46. pozdrav za vas, i imam neke predloge za crtice, recimo crtani BUMBA KLOVN ,KOJI JE JAKO POPULARAN MEDJU MLADJIM KLINCIMA :)

    ReplyDelete
  47. Evo da riješim nedoumicu oko sinkronizacije prvog dijela Ledenog doba.

    Hrvatski distributer, Continental film je uistinu film sinkronizirao na hrv. jezik i tako ga prikazivao u kinima. Međutim, sinkronizirani DVD apsolutno NIKAD NIJE ugledao svijetlo dana.
    Off the record: Na štancanje u Beč je otišao krivi master:-(

    BTW, na TV-u je također prikazana sinkronizirana verzija.

    Veliko hvala Gogiu&Co na velikom trudu i odličnoj kolekciji!

    ReplyDelete
  48. Gogi najvece hvala za ove crtice thx najbolji si :)

    ReplyDelete
  49. hvala na crticima super su.....

    ReplyDelete
  50. Gogi zakon si stvarno sve pohvale skinula sam mnogo crtiča i sve je bilo ok ali mi ovaj nema sinkronizaciju nego je na engleskom jel tak i vama hvala puno.

    P.S zahvalna mama

    ReplyDelete
  51. ljudi, sorry al ja sam imala ledeno doba 1, i bio je sinkroniziran...
    na žalost, dvd mi u preseljenju nestao :(((

    ReplyDelete
  52. još jednom gogi hvala na crtanim filmovima. zakon si.POZZZ

    ReplyDelete
  53. Pa ljudi ima li ili nema ledeno doba 1 sinkronizirano mozda na srpski

    ReplyDelete
  54. nema, hvala gogi na svemu !!!!

    ReplyDelete
  55. gogi , stavi nešto novo , Božićno ,
    Hvala

    ReplyDelete
  56. gogi hvala na svemu, na svim tim crtićima. Za ledeno doba 2 i 3 znam da su sinkronizirani(jer ih imam) a 1 imam samo na engleskom.

    ReplyDelete
  57. ledeno doba 1 postoji ali ga je tesko naci sinkroniziranog

    ReplyDelete
  58. hvala gogy na crtićima

    ReplyDelete
  59. http://hr.wikipedia.org/wiki/Blue_Sky_Studios

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe