Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

24.1.10

Život buba




Sinkro crtići


Download:

http://www.fileserve.com/file/vaA7q4p/Zivot buba.avi




Za Download koristite besplatni software JDownloader

29 comments:

  1. Život Buba najbolji je 3 D crtić koji sam ikada gleao u kinu a mislim i prvi 3d koji sam ikada gledao.
    Fenomenalno!

    ReplyDelete
  2. nešto nije u redu s partom 4

    ReplyDelete
  3. Da skidam ili ne, da li je popravljen četvrti dio?

    ReplyDelete
  4. super je hvala Gogi

    ReplyDelete
  5. Ne mogu skinuti 1 dio, kaže da je zastario. Možeš li opet postaviti part1. hvala. Crtići su super!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Ja probao i ide.Nemre samo jedan dio zastarit,il nis ne valja il sve valja!Probaj ponovo,bu islo

    ReplyDelete
  7. Hvala! Super ide sve. Svi crtići su super!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. pomoc.......kad krenem skidat bilo koji crtac,pise mi ili zastario,ili cekaj za novu ip.......sta da radim........

    ReplyDelete
  9. Nista,cekaj novu ip adresu i pazi da posle svakog linka upisujes slova koja ti se ponude (odnosi se na sve osim na rapidshare) i nece bit problema

    ReplyDelete
  10. Skinula sam Doru,Pokoya zvuk je normalan-odlican. Skinula sam Život buba,Pinokija i Zvončicu-ton je jakoooooooo tih,toliko da malena pošizi kad ukljucim i viče pojačaj,pojačaj a budući da ne moze dovoljno odustaje od gledanja :-( Jel još ko imao slično iskustvo i zašto je tako jel ko zna ?? Sad mi se ne skida dalje jer ne znam šta ću dobiti...

    ReplyDelete
  11. Neznam jel jos ko ima sta reci na ovo al ja probao i sve se dobro cuje!

    ReplyDelete
  12. Kod mene sve radi i dobro se čuje.
    Hvala Gogi, odlična ti stranica i crtići!

    ReplyDelete
  13. Gogi care, za ove crtane imas cugu i veceru ili rucak kad god se zateknes u Puli :-)

    ReplyDelete
  14. Gogi help, što se s Popajem?:)

    ReplyDelete
  15. Da,nekaj se zblesiralo!Sad je ok,radi normalno

    ReplyDelete
  16. pozzz gogi iz crne gore, moja đeca uživaju u sihronizovanim crtanim filmovima (a i ja). Dali si našao ledeno doba 1? hvala

    ReplyDelete
  17. Pozdrav i vama!Ne,nazalost nisam nasao

    ReplyDelete
  18. Mozes li staviti Megamind na Hrvatski i sammy na putu oko svijeta.Plizzz Gogi

    ReplyDelete
  19. Hoće li biti možda Šlepove lovačke priče??? Hvala!

    ReplyDelete
  20. kad ces stavit rio i sammy na putu oko svijeta

    ReplyDelete
  21. hvala za crtice

    ReplyDelete
  22. Pozdrav! Skinila san do sada 50-ak crtica, neki su stekali sa tonom, poslusala te, skinila codec, sve 5; neki sa slikom, sredila i to, ali Madagaskar 2 nece pa nece,(ton kasni za slikom). Convertirala san ga vec par puta, pokusala sa codec-om, ali opet ne ide. Pa ajde kad su vec svi ovako dosadni, da i ja malo buden :)! Hvala unaprijed! I hvala ti na ovoj stranici, prekrasnu stvar si ucinija za nase klince (a bome iskreno receno i za nas :) ).

    ReplyDelete
  23. Gogi naznan te aliu svaka ti dala-moja žena prva,spašavaš dušu nama smrtnicima :)

    ReplyDelete
  24. cool strana za crtace-->dobra dusa

    ReplyDelete
  25. Stavi nam svaki put i Rapidshare jer ovi drugi bez premiuma ne sljakaju...
    Majstore...

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe