Pretraži

Prilagođeno pretraživanje

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

FileServe

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Upute za Download crtića !!!!

Zaštićeni linkovi-Upute za Download

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Za Download koristite besplatan software JDownloader

Ako vam Dvd Player ne ocitava Divx koji ste skinuli,ovdje ce te nac
objasnjenje i program za rijesenje tog problema.
http://divx-na-dvd.blogspot.com

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

9.1.10

Shrek 3

Sinkro crtići

Download:


Zaštićeni linkovi-Pročitajte upute za Download


FS 1 Link:
http://safelinking.net/p/c83d6219f8



Za Download koristite besplatni software JDownloader

39 comments:

  1. koji je password?

    ReplyDelete
  2. Niti jedan crtani nije zasticen sa passwordom pa tako niti ovaj!!

    ReplyDelete
  3. Prvi put sam na ovoj stranici i interesuje me kako se crtici mogu download. Hvala

    ReplyDelete
  4. Ispod linkova od rapidsharea mozete skinuti JDownloader
    ili Free Rapid Downloader i sa njima download-ati crtice.Vrlo je jednostavno

    ReplyDelete
  5. daj fuck uopče nije sinkroniziran na hrvatski nego na švabskom je.... debil

    ReplyDelete
  6. Ponavljam,svi crtani su sinkronizirani na HRVATSKI i drugacije nemoze ni nece bit a ovaj bik koji veli da je na svapskom,nek se nosi u 5 PM!!!!!!

    ReplyDelete
  7. sinkroniziran je na hrvatski

    ReplyDelete
  8. kad ce te nabavit shrek 4 sinkroniziranog na hrvatski

    ReplyDelete
  9. Takodjer bih volio Shrek 4 sinkronizaciju na Hrvatskom pa me zanima kad ga mozemo ocekivati, hvala

    ReplyDelete
  10. Cim izade na Dvd-u,prije nikako

    ReplyDelete
  11. Ja imam Šrek 4 najnoviji

    ReplyDelete
  12. Jel Mozes staviti Ledeno doba 1,2,3?? plz

    ReplyDelete
  13. a vidi stvarno ima nisam vidio...

    ReplyDelete
  14. kad ce shrek 4 kad ce biti u kinima ili???pls kazi

    ReplyDelete
  15. Ne radi link za part 1

    ReplyDelete
  16. Hvala na obavjesti.Stizu novi linkovi!!!

    ReplyDelete
  17. Sorry imam mali problem. Skinuo film i probao pogledat na kompu i imam tona ali nemam sliku. Znaš možda zašto?

    ReplyDelete
  18. Riješio problem...samo ga convertirao...u svakom slučaju hvala ti na ovoj stranici. Meni i ženi osigurat će puno mirnih popodneva i dužeg spavanja ujutro:)))

    ReplyDelete
  19. Hvala ti na crticima...mala mi uziva i daj mi reci ne kuzim ovo da se ova stranica seli ?????

    ReplyDelete
  20. Da seli se.Kliknes na "Ulaz na novu lokaciju" i tam si!!

    ReplyDelete
  21. pozdrav gogi, prvo hvala za crtiće,skinio sam ih nekoliko, s sad imam problem, Shrek 3 ne mogu učitati normalnim kopiranjem, isto tako neće kad ga upišem sam, i na browseru ništa. pomozi.

    ReplyDelete
  22. Link za-Shrek 3:
    http://www.fileserve.com/file/TvESeSy

    ReplyDelete
  23. MOJI UNICI ZAHVALJUJU
    Hvala što postojiš!!!! Legenda si!!!!!

    ReplyDelete
  24. velikohvala i od mene.stvarno si car

    ReplyDelete
  25. Password za otvaranje linka je gogi i nakon toga klikni na donji link plave boje

    ReplyDelete
  26. neda mi se cekat da rio izadje na dvd pa da ga ti postavis tad cu ga sam vec moc kupit!
    zato ja cekam da ga ti postavis ka sta si megaum jos nije izaso na dvd-u...al ranije molim te..ckeam to dugo a mrzim cekat...jao koliko ti triba da postavis rio a nista kad postavis postavit ces al ako ne postavis prije nego dodje u ducan necu ti ga download zato pozuri molim te!Thx!

    ReplyDelete
  27. link ne radi, je to greska samo meni,ili? inace, super stranica!!

    ReplyDelete
  28. link neradi vise?? moze neki novi PLEASE

    ReplyDelete
  29. srek 3 i 4 su offline

    ReplyDelete
  30. meni su svi crtici offline.. zasto ?

    ReplyDelete
  31. ne radi link shrek 3 i 4 ikako nece piše offline

    ReplyDelete

OBAVJEST!!!!!!!!

Zaštićeni linkovi online!!!

Obavjest

Ubrzo će ovaj blog biti ugašen zbog

premještanja na novu lokaciju

Ulaz na novu lokaciju

Ne sinkronizirane crtane filmove sa HRV prijevodom mozete pogledati OVDJE

Pretraži

Prilagođeno pretraživanje
FileServe